Повне керівництво по Chatbots для маркетингу
Повне керівництво по Chatbots для маркетингу
Ми знаємо, що ідея чат-ботів може бути трохи лякає. Зрештою, в той час як одні роботи зігрівають наші серця інших - ну, вони якось нас дратують
Але правда в тому, що роботи тут не для того, щоб захопити світ. Вони тут, щоб полегшити життя. К Вашим услугам smart sender для увеличения продаж и лояльности клиентов.
У цьому керівництві ми покажемо вам, як використовувати чат-ботів для неймовірного інструменту, яким вони є: взявши на себе тягар трудомістких завдань і дозволяючи вам краще обслуговувати своїх клієнтів найбільш важливими способами.
Для цього ми об'єдналися з експертами по чат-ботів і фахівцями з маркетингу, щоб запропонувати вам найкращі стратегії використання чат-ботів для розвитку бізнесу. Чатбот - це програми, створені для автоматичного взаємодії з отриманими повідомленнями. Чат-ботів можна запрограмувати так, щоб вони щоразу відповідали однаково, реагували по-різному на повідомлення, що містять певні ключові слова, і навіть використовували машинне навчання для адаптації своїх відповідей до ситуації.
Чат-боти використовують засоби чату, такі як текст SMS, вікна чату на веб-сайті та служби соціальних повідомлень на таких платформах, як Facebook і Twitter, для отримання і відповіді на повідомлення.
Чатбот бувають різних форм. Є кілька кумедних і тупих чат-ботів, таких як Cleverbot, чат бот, який спілкується з реальними людьми і вчиться по ходу справи. І є також бізнес-боти для задоволення клієнтів. Facebook нещодавно випустив безліч даних, які доводять цінність ботів для бізнесу:
2 мільярди повідомлень відправляються між людьми і підприємствами щомісяця
56% людей воліли б повідомлення, ніж подзвонити в службу підтримки
53% людей більше схильні робити покупки з підприємствами, які вони можуть послати
Хоча вони не є новим бізнес-інструментом, використання чат-ботів, безумовно, набирає обертів в останні кілька років. Дані Google Trends показують, що за останні п'ять років обсяг пошуку навколо «чат-ботів» виріс в 19 разів, оскільки приватні особи і компанії почали усвідомлювати свою цінність.